منع النسخ

Featured Video

الثلاثاء، مايو 31، 2011

بث مباشر لبرنامج كورة النهاردة مع أحمد شوبير بدون كود وجودة عالية - مودرن كورة




بث مباشر لبرنامج كورة النهاردة مع الاعلامي أحمد شوبير على قناة مودرن كورة فقط وحصرياً على موقع الساحر تي في

















3 التعليقات:

يا كابتن شوبير انا اسمي مصطفي شعبان انا بلعب في نادي اسمنت حلوان -براعم -ولعبت ضد ابنك الذي يلعب في نادي دجلة وعايز اروح العب في نادي كبير وكل اللي يشوفني يعجب بالعبي ولكن مش عارف ارجو مساعدتك

السلام عليكم
يا كبتن شوبير اسمي حسن بهدلي قنا انت بتقول اللي ما تتسمي وانا بقول اللي ما تتسمي اذا كانت حتخلينا نروح اسرئيل ونترجي ناس تبقي بلا منها وخلينا بكرمتنا ولا كمان ما تتسمي .

حسن بهدلي
يا كابتن شوبير انا عايز اقدم بلاغ في الاتراس او بمعني تاني اللي مش عايزين الكوره من اهالي الشهداء او الاتراس بلاغ للنائب العام مش المفروض اللي يتسبب في قتل او يحرض علي التجاره بالمخدرات يبلغ عنه انا بقدم بلاغ في اللي عايزين يمنعوا الرياضه ومع المطالبه بحقهم وانا بطالب بحقي مش تعند هو حق نطالب به مثلهم وحطلب محاكمتهم ولو طلب الامر حكم موبد اعدام ده يكون راي القانون وانا بحترم القانون اذا كانوا هم بيطالبو بحقهم نحن نطالب بحقنا واهالي شهداء الجيش كمان والعباره والقطار والمسرح اللي ببني سويف ودي قضايا مهمه زي قضيه شهداء الاتراس ولو دول ما يحسبوا شهداء . ارجوا التوضيح ارجوك ياكابتن شوبير

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More